torsdag 14 augusti 2008

En award och ett kort

.


Har fått en award av söta Änglahus - tusen tack!! Eftersom jag fick en annan award för en tid sedan och skickade den vidare då så väljer jag denna gång att nominera ALLA pysslare som läser detta utan att nämna någon specifik, förutom Änglahus som så klart får den "i retur".
.
Här kommer ett av korten som jag inte kunnat visa tidigare, gjorde det förra eller förrförra veckan till min vän som fyller år idag - grattis Helen! Musen ser lite lila ut på bilden tycker jag, han är bättre i verkligheten. Hoppas verkligen att kortet kommit fram idag, annars ska jag brevbomba Posten! Edit: Det kom fram på rätt dag, så skönt att jag slapp ge mig in i bomb-branschen!
.
.
Har inte hunnit pyssla så mycket nu i veckan, hoppas på lite pysseltid i helgen. Ikväll har vi städat här hemma. Det är så himla tråkigt, men jag mår SÅÅ bra när det är rent och snyggt!
.
=o) Muffin

5 kommentarer:

Nina sa...

Superläckert som alltid, vännen! ♥

Jennie/Deleelsia sa...

Nice nice kort!

Anonym sa...

wow va snyggt

Anonym sa...

Hej!
Vilket snyggt kort! :) Gillar färgerna! (Håller faktiskt själv på med ett i brunt/orange!) Du är på gång igen minsann! Själv är jag lite ringrostig ännu men har iaf nästan gjort klart ett kort ikväll! Blir färdigt imorgon! :) Man har så mycket fint pyssel och många idéer men ibland är man lite för seg.. men snart så! ;) Ha en fortsatt härlig helg! Kikar snart in..! :)
Kram pårej!

Sara sa...

Gud så himla snyggt kort.

Mvh sara