måndag 11 augusti 2008

Nu är semestern slut!

Första dagen på jobbet idag. Man vill ju alltid ha mer semester, men det känns helt ok faktiskt. Jag gillar hösten och tycker alltid det är lite skönt att komma in i gängorna igen efter lång, härlig urballning på sommaren. Kul att träffa alla kollegorna igen.

De senaste dagarna har jag mest gjort kort som jag inte kan visa ännu, men idag snodde jag faktiskt ihop ett julkort, gör små tafatta försök att komma igång då och då...



Dags för sängen och en god bok!

=o) Muffin

4 kommentarer:

Petraso sa...

underbart!!!

ska vi köra en julkorts träff???
med glögg mm i september

Nina sa...

Sååå läckert! Älskar färgerna. :)

Fru Lindberg sa...

Här kommer jag instudsande & säger bara, skitsnygga kort, äälskar kort med glimten i ögat! "man FÅR gratulera" ligger farligt nära en scraplift! Du är nu en liten favoritlänk his mig! Hej svej!

Fru Lindberg sa...

Förresten, det ligger en liten award till dig på min blog, en liten egokick helt enkelt! ;0)