onsdag 3 juni 2009

Ett kort och en RAK

Igår när jag hämtade posten hittade jag det här kortet med en ny textstämpel av Inkido inuti (DU ÄGER) i brevlådan - tack sötaste Petraso som skickat detta till mig!! Ska snart fixa ett kort med den och lägga ut så ni får se hur fräck den är!

För övrigt hade min vän C idag synpunkter på att jag var väldigt dålig på att uppdatera så det är väl bäst att visa ett kort också. Här kommer ett dopkort som jag gjort till min kollega J i Stockholm:


.
Kanske lite för mycket mörkbrunt för ett dopkort, eller? Äsch, nu är det för sent i alla fall.
.
Har faktiskt pysslat mer men bara så'nt som jag inte kan visa ännu.
.
=o) Muffin

2 kommentarer:

Petraso sa...

Kram på dig hjärtat Du äger!!!

Nina sa...

Näheeejjjru, inte alls för mycket mörkbrunt. Det är alldeles alldeles ljuvligt!!! Snyggt med ljusblått och brunt :)