söndag 6 december 2009

Adventskalender

Jodå, tjejerna får fortfarande adventskalender med paket varje dag....fast jag sliter mitt hår för att få till alltihop varje år. De tycker det är så mysigt så jag har inte riktigt hjärta att sluta med det. Det blir ju inte en pryl riktigt varje dag, första dagen fick de varsitt bokmärke som pysselmamman knåpat ihop:
.

.
Hann inte fota dem innan de stoppades i kalendern och när jag skulle låna dem idag så upptäckte Ebba att hon lyckats få akrylfärg på sitt igår när hon satt och målade. Tur att det finns mer pysselmaterial där det kom ifrån...:) Idag blev det pepparkaksbak som present, detta meddelades genom detta lilla kort i A7-format:
.

.
Ninas lillnisse är helt underbar tycker jag!
.
Missa nu inte Starving Artistamps blog hop imorgon med chans att vinna godsaker (riktigt fina kan jag säga...)!
.
=o) Muffin

2 kommentarer:

Ingrid - Inola sa...

Pepparkaksnissen är verkligen kul och bokmärkena är så söta. Hoppas att det gick bra med bakningen!

Karina Beck sa...

Hvor er det nogle fine gaver til pigerne.
Mine drenge på 12 og 14 får lørdag og søndag. Det tror jeg aldrig man bliver for stor til.!