söndag 6 december 2009

2:a advent

Ja, tänk att det är 2:a advent redan, tiden bara springer förbi och snart är det jul! I år ska jag faktiskt vara ledig hela julveckan vilket ju innebär att när julafton väl kommer så har jag redan haft 5 lediga dagar - härligt, va?
.
Har faktiskt pysslat en hel del men det mesta kan jag inte visa ännu, ytterligare ett julkort åt Brunkullan kan jag dock lägga ut:
.

.
Färgerna stämmer som vanligt mycket bättre i verkligheten, ska man gå på det här fotot så har jag ju inget färgsinne alls! Ni vet hur det är att fotografera i november.... Fullständig materialförteckning finns som vanligt på Brunkullans blogg.
.
=o) Muffin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jösses va mycke pyssel man hinner med när gubben är på vift och inte stör!
Snyggt blir det som vanligt men det kan man ju inte skylla gubben för, eller hur?
Tur att internet finns överallt så man kan titta in och hålla koll på pussel Muffin även när man åker Ålandsfärjan.
Puss o Kram från den frånvarande Gubben

Carin sa...

Urläckert! :D