torsdag 17 december 2009

Julklappar till vovvarna

Min syster har 3 ljuvliga vovvar (golden retriever allihop) och de måste så klart också få julklappar. Kunde inte motstå dessa söta cellofanpåsarna! Vet inte hur väl det syns eftersom det blänker lite i påsarna men det ligger ett tuggben i varje påse.
.

.
Syrran har redan sett dem och jag tror inte vovvarna är inne och kikar på min blogg särskilt ofta...:)
.
Imorgon är min sista arbetsdag innan jul och på kvällen ska vi ha julfest på jobbet, härlig avslutning. Det ska bli såå skönt att vara ledig, 5 hela lediga dagar innan julafton är ju grymt lyxigt!
.
=o) Muffin

1 kommentar:

Carin sa...

Hehe, vilka festliga påsar! Tänk vad glad vovvarna ska bli! :D Du tänker då på alla, gulligt! :D Låter skönt med semester! Jag jobbar två dagar till men sen så... julledigt! Hurra! :D Ha en mysig helg! Kram!