tisdag 22 december 2009

Lite av varje

Tänkte bara tipsa om att just nu kan ni fynda både hos Starving Artistamps och hos Brunkullan, kolla här bara:
.

.
(Klicka på bilden för att kliva in i butiken.)
.

.
(Samma här, klicka på bilden för att kliva in i butiken.)
.
De verkar fullständigt ha fått spader på båda ställena - bra, va?!
.
För övrigt kan jag berätta att här har inte blivit varken pysslat eller något annat i någon större utsträckning då min mamma blivit mycket allvarligt sjuk, tiden har i stället spenderats på intensiven på Sahlgrenska. Nu verkar det dock ha vänt lite och den värsta krisen är förhoppningsvis över. Klent med aktivitet här i bloggen pga av detta.
.
Vill också passa på att önska er alla en riktigt God Jul, hoppas den blir lugn och skön med massor av gott att äta och dricka!
.
=o) Muffin

6 kommentarer:

Carin sa...

Hej hopp! Vill bara önska en god jul! ♥ Hoppas ni får en skön och mysig helg! Kram!

Sara-SaGam sa...

Ta hand om din mamma. Ingen panik att inte så många julkort blev gjorda/skickade. För mig är det julglädje att sprida lite handstämplade kort omkring mig lite här och var!

Anette sa...

Hoppas din mamma mår bättre och att ni ändå fått en skön julhelg. Ville bara tacka för all inspiration jag hämtar från din logg. Du räddade min jul med tipset om pop-up kortet du gjort. Det var det som behövdes för att få igång julkortsfabriken! Allt gott! anette

Annika kort & gott sa...

Jag hoppas verkligen att din mamma mår bättre och att ni efter omständigheterna haft en skön jul.
kram Annika

Petra/Paradise sa...

tack för tipset om reorna!! =)
Hoppas du hade en toppenhärlig julhelg vännen min!
Loke sitter här i min famn å när jag gick in på din blogg å ditt foto dök upp pekade Loke på fotot å sa "e dé?"
"Muffin", svarade jag så.
"muffes" försökte han härma ;)

Må gott!!
Kramar

petraso sa...

Kram på Er! hoppas mamsen mår bättre?