torsdag 21 januari 2010

Dags för...

...äldsta dotterns bästis bror (hängde ni med?) att fylla år igen och jag har gjort ett kort:
.

.
Vet inte vad det är med Stewie från Doodle Factory men jag är helt galen i den stämpeln. På något sätt blir man nästan alltid nöjd med sitt kort när han är med. Förutom den har jag använt två andra stämplar som jag köpt till rasande bra pris på October Stamps tokrea; rönnbladen uppe till vänster och Hjärtliga Gratulationer. Jag beställde en hel hög stämplar och betalade nästan ingenting - riktigt nice.
.
Tjipp!
.
=o) Muffin

4 kommentarer:

Petraso sa...

niceprice... är det rätt ordval? är inte det ett annat bolags slogan....:_)

Jäkla snyggt kort!

Ingrid - Inola sa...

Sicket läckert kort med många fiffiga detaljer. Här är en till som gjorde en rejäl beställning hos October Stamps, bl a roliga textstämplar som praktiskt taget var gratis. Härlig rea!

Nina sa...

Urläckert kort! Håller med om Stewie, han är något helt speciellt ;)

Kram å trevlig helg!!

DoodleFactory sa...

Aww, I love your Stewie cards too! I need to finish the creature II set I've had waiting on the backburner for a long time so Tracey can finally release it.