måndag 18 januari 2010

Vilken vecka!

Ja, förra veckan var riktigt intensiv med flera stora saker på jobbet som skulle vara färdiga samtidigt. Inte en gnutta pyssel hann jag med förrän igår på söndagen och inga blogginlägg blev det heller. Tack snälla ni som ändå tittar in!
.
Min kollega M var snäll och lånade ut sina skridskor till min lilla S (M har små fötter) när hon skulle på skolutflykt och åka skridskor. Vi hade ännu inte fått köpt några skridskor till S så detta räddade verkligen situationen. Jag har gjort ett tack-för-lånet-kort som S skrivit ett litet meddelande i, visst är motivet passande?
.

.
Jag tokgillar den här sköna renen från Stämpelgården, så stilfull och graciös och totalt övertygad om sina talanger på isen! :D
.
Har gjort ett kort till men det får ni se en annan dag!
.
Tjingeling!
.
=o) Muffin

8 kommentarer:

Carin sa...

HalloJ! Kul att se att du är back on track! Har saknat dina uppdateringar! Men jag vet hur det är när dagarna bara piper iväg -utan pyssel! ;) Superfint och vitsigt kort! Jag gillar också den störtsköna renen! :D Kollegan måste ha blivit glad! :) Kramis!

petaso den galna sa...

den stämpeln älskar jag!!!! och ditt kort är klockrent!

long time no see!!!

Karina Beck sa...

Skridskor...engang imellem er det svært med nogle af de svenske ord ; )
Men så er det godt med et kort der viser det ; ) Superflot kort.
( På dansk er det skøjter ; ) )

Gunilla/Nilla sa...

UNDERBART läckert kort!
Ett riktigt härligt vinterkort.
Hur i HELA frien klipper du ut motiven sådär ursnyggt?

Ha en skön vecka.
kram/Gunilla

Petra/Paradise sa...

Fy bubblan vilket sött kort!!!
Å den lilla renen passade ju perfekt för ändamålet!! =D
Tusen tack söta rara du för dina goa ord inne hos mej!
Jag blev sjäääälaglad när de ville ha med mitt kort på deras inspirationsblogg!! *skutt*

Många kramar Petra

Anna Maria Niia sa...

Underbart kort och väldigt passande!

Ha det gott!
Kram

Ellinor sa...

Jättefint kort! Det där är min absoluta favoritren! (Dessutom tycker jag den påminner lite om de renar jag träffat i verkligheten :D)

Bland nystan o papper sa...

Härliga kort du gör, njutning :)

Malin