söndag 3 januari 2010

Tio-i-topp 2009...

...men hoppsan, det blev visst elva! Jag har sett att flera pysselkamrater roat sig med att visa sina 10 favoriter från 2009 och det tyckte jag verkade kul. Det var det också, men OJ vad svårt det var! Detta är, utan inbördes ordning, vad jag kom fram till efter mycket möda och stort besvär:
.

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.
När jag valt ut dessa så hade jag svårt att ta bort något mer så det fick bli elva. Frågade Ulf vilket han skulle valt bort och då sade han Hannas inflyttningskort för det är "minst jag". Det kan kanske stämma men jag tycker det är fint i sin enkelhet så det fick vara kvar ändå, vad är det för fel med elva-i-topp egentligen?
.
Hoppas ni alla hade en härlig nyårshelg, det hade vi!
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
=o) Muffin

8 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Jag tycker du gjorde klokt i att ha kvar alla 11. Hanna nytt hem tyckte även jag kändes lite oväntat av dig, men jag gillade det oxå jättemycket!
kram Annika

mill@n sa...

God fortsättning på dig! Korten är ursnygga och så välarbetade allihop så 11 i topp är ju en bonus bara! TACK för att du delar med dig av superhärliga alster! Ha det gott!

Karina Beck sa...

Super super flot top 11, bare det var min ; )

Carin sa...

Urläckra kort, allihopa! :D Men mina tre extra favoriter är: Worm Wishes, Your tent or mine? och såklart mitt grattiskort! :D Men alla är superba! Ser fram emot att följa dig 2010! :D KraAAmis!

DoodleFactory sa...

Such a beautiful selection, It would be difficult for me to narrow down ten favorites from your year of cards as well, so 11 is perfectly acceptable! I love seeing them all together - what a great body of stamping work you have.

Nina sa...

Åh, de är så fina så man vill äga allihopa! Små konstverk!! Du är bäst!

*puss*

Sara-SaGam sa...

Tänk att ett av dom är mitt. Värmer!
Gillar dina val. Färg, form, komponering och detaljer. En härlig mix att njuta av.

Jeanette Wallén sa...

En kavalkad i ögonmums!! :D

Jag borde också göra en top10, men har inte fått ändan ur vagnen än. Vi får väl se... ;) Än är det inte försent. :D