onsdag 30 december 2009

Jodå, jag lever...

...men tyvärr har jag inte hunnit pyssla något på sista tiden och därmed blir det heller inte mycket bloggat. Min mamma har ju varit väldigt sjuk så det har blivit en del sjukhusbesök och resten av tiden har vi försökt fira lite jul (mamma mår mycket bättre nu, tack för söta kommentarer).
.
Denna veckan jobbar jag men imorgon tar vi tåget till Stockholm för att fira nyår med vår kära vän A-L, det ska bli så mysigt! A-L är inte så förtjust i att laga mat så när vi besöker henne brukar jag skicka en handlingslista till henne ett par dagar innan vi kommer dit. A-L handlar och jag står för matlagningen, fiffigt värre! Vid tolvslaget går vi upp på taket till ett av husen i hennes bostadsrättsförening (på Medborgarplatsen) och tittar på alla fyrverkerier över Stockholm. Vad ska ni göra?
.
Tänkte passa på att tipsa om blog candy hos Inkido, klicka på bilden nedan så kommer ni rakt in till deras blogg och kan läsa mer om det.
.

.
Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År! ♥♥♥
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
=o) Muffin

Inga kommentarer: