söndag 28 februari 2010

Födelsedagskort med glömd detalj

Min kollega S beställde ett kort till sin syster som fyller år i veckan. Upptäckte nu när jag hade fotat det att jag glömt att skriva hur många år hon fyller! Vet om inte det är viktigt, det kan ju också vara så att födelsedagsbarnet inte vill ha åren med på kortet. :) Jag får fråga S imorgon och vill hon ha med det så får jag hitta på något helt enkelt, så här ser det ut nu i alla fall:
.

.
Ibland är det roligt att plocka fram symaskinen och sy lite i korten, det går lite i perioder tycker jag.
.
Tack snälla alla som skickade gratulationer och hälsningar igår - ni är för söta! Dagen var lugn och mysig, jag latade mig allt vad jag orkade och blev uppassad av make och döttrar!
.
=o) Muffin

2 kommentarer:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Vilket jättefint kort! :)

Gunilla/Nilla sa...

Toksnyggt kort! Gillade upplägget massor.

Kram