lördag 27 februari 2010

Hurra x 2!

Idag är det minsann en riktig firar-dag! Min söta DT-kollega hos Brunkullan, Anna, gifter sig med sin Anders idag! Bästa lyckönskningar till er, hoppas er dag blir helt fantastisk! Detta kortet har jag skickat med stränga instruktioner om att det fick öppnas först idag:
.

.
En annan sak som man kan fira är jag faktiskt fyller år idag - hipp hipp HURRA för mig! :D Bland mina presenter fanns några stycken som kanske kan intressera er pysslingar:
.

.
Har funderat på Copics så länge och nu sponsrade min mamma mig till födelsedagen, ska bli jättespännande att testa! Syrran sponsrade med en sådan här som jag beställt från USA (fast min är metrisk):
.

.
Syrran hade också skickat en liten kul kylskåpsmagnet med lysande budskap:
.

.
I so agree!
.
Inte nog med att fått en massa presenter, dessutom hade sötaste Carin skickat detta underbara kort till mig:
.

.
(Bilden har jag lånat från Carins blogg.)
.
Det är så detaljrikt och välarbetat och helt fantastiskt fint så det är inte klokt - 1000 tack sötaste Carin!!
.
Nu ska jag nog testa mina nya presenter lite...
.
=o) Muffin

12 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Önskar dig en riktigt härlig dag och grattis på födelsedagen! Ska bli kul att se hur du kommer överens med dina nya pennor.
kram Annika

Susanne sa...

STORT grattis! Hoppas att du får en underbar dag ♥

Gunilla/Nilla sa...

HIPP HURRA för DIG idag på din födelsedag!! Hoppas det blir en dundrans kul dag.

Kortet som du har gjort är underbart fint! Stämpeln är perfekt och så snyggt färglagd och upplägget kanon. Blev säkert väldigt uppskattat.

Åter till kanelbullebaket!!

Kram/Gunilla

Ska bli kul att få se vad för fint du skapar med dina presenter;)D!!

.::CaRiN::. sa...

Heeeej Eva! Så roligt att kortet kom fram och att du blev så glad! ♥
Bra gjort att spara det till rätta dagen också! ;) Vilka festliga presenter du har fått! Det ska bli så spännande att se dina alster färglagda med Copics! Jag är ju också som sagt sugen på att köpa dom..... he he! Du får föregå med gott exempel! ;) Jättefint kort du har skickat till Anna och Anders också! Ett kort man blir GLAD av! Stämpeln är ju så söt också! Jag hann inte köpa den när OS hade rea för deras webbshop strulade för mig! Men tur jag kan få njuta av den på dina alster! :) Vråldiggar ditt "tvillingkort" nedan också! Supersött! ♥ Ha nu en härlig födelsedag! KrAAAMis!

Karina Beck sa...

Tillykke tillykke tillykke med fødselsdagen. Sikke lækre gaver du har fået og et flot glad kort, du har lavet.

Anonym sa...

Grattis hela dagen! Du är värd varenda penna! Heja U som har gett dej sån insiktsfull och sann kylskåpsmagnet (i värsta bonadsstajl!).

Fru T

Petraso sa...

-grattis Gummigumman!!!Underbara presenter du fått av din underbart gulliga familj!

Karin sa...

Hej och grattis på födeseldagen! Hittade hit via Carins blogg och har nu kikat runt lite på dina fina alster. Gillar verkligen dina färgglada kort!
Ha en fortsatt bra dag!

Jeanette Wallén sa...

Grattis på födelsedagen!!! Skickar en stor KRAAAM istället för ett kort, då jag knappt pysslat de senaste dagarna...

Hoppas att du har riktigt skoj med Copicsarna! ;)

*kram*
Tett

Kimsan sa...

Grattis på födelsedagen!!!

Kram Kim

Jennie/Deleelsia sa...

Hipp hurra på din dag.
copicar mums mums!

Superkort du gjort. så snyggt!

Kram Jennie

Nina sa...

Hurra hurra för dig igår! :D
Urläckert kärleksfullt kort du har gjort. KRAM!