fredag 26 februari 2010

Tvillingkort

Min kollega M beställde ett kort som hon ska skicka till sin kompis som fått tvillingar (barn nr 4 & 5 i syskonskaran - puh!), två tjejer blev det:
.

.
Tänk att vissa färger går helt enkelt inte att fota utom i strålande solsken. Färgerna på det här kortet är MYCKET finare irl - jag vet att jag tjatar om det allt som oftast här i bloggen men det retar mig att inte kunna visa hur det egentligen ser ut. Kul att kunna visa ett kort i alla fall, jag har allt gjort ett par kort till i veckan men det är inte läge att lägga ut dem på bloggen ännu. ;)
.
Trevlig helg, alla pysslingar!
.
=o) Muffin

5 kommentarer:

Jojjo sa...

Härligt kort och vilken urgullig stämpel!

Det randiga bandet är inhandlad i Kanada. Min man köpte det där när han var och hälsade på familjen förra sommaren.

Kattta sa...

URSNYGGT!

..oj, barn nummer 4 och 5 i skaran, dessutom två samtidigt. De har det de gör ett tag :). Härligt.

Petraso sa...

Wow! Nice!!ánd heavy!

Karina Beck sa...

STORE tvillinger!
Og rigtig flot kort du har lavet til dem.

Nina sa...

Åh, vilket härligt kort! Jättefint färglagt som vanligt.
Tycker ju att färgerna ser bra ut, men om du inte tycker att de kommer till sin rätt kan du väl ordna bilderna i Photoshop eller Paint eller nåt?
(Alltså, jag vet - allt efter hur gråmulet dagsljuset är så kan det ibland vara hopplöst att få till färgerna, även MED bildbehandlingsprogram)..