tisdag 29 juni 2010

Mera kort med Nina-stämplar

Ja, jag fortsätter att leka med Ninas underbara nya stämpelset, här blev det ett kort till med de söta bina.
.

.
Jag trodde först när jag såg dem att jag skulle tycka det var svårt att färglägga dem, men när jag väl börjat så var det bara jätteroligt (jag ÄLSKAR mina Copics!!!). Visst har väl bin rosiga kinder, va? Färgerna har blivit konstiga på fotot men irl är de riktigt fina.
.
Vet ni att söta och tydligen helt galna TraceySA har släppt lös mig på deras galleriblogg så nu kan jag blogga där också när jag vill - kvinnan vet inte vad hon gör tror jag. :) Vad tycker ni förresten om mina nya etiketter på inläggen? Japp, jag har gått igenom samtliga drygt 400 inlägg och kategoriserat om dem och märkt dem med födelsedag, konfirmation osv... Det blev en så lång lista så jag fick lägga dem i en klump istället. Själv är jag riktigt nöjd, det blir ju onekligen lite lättare att leta upp t ex alla bröllopskort nu.
.
Tjolahopp!
.
=o) Muffin

7 kommentarer:

Petraso sa...

Underbara kort sötis!!!
Heee rackartyg på G...

Karina Beck sa...

Superskønt kort og jeg er vildt imponeret over din farvelægning.!

God ide at inddele etiketterne sådan.

Pifa sa...

Underbart kort!! Älskar sommarkänslan o titeln ;)

Unknown sa...

Å så mycket läckert du gör, älskar dina kort!

Underbara färkombos och lika underbar är din färgläggning!

(blir sugen på copics igen)*L*

Kram Nilla

Melle sa...

Jättesött! :)

Nina sa...

Såå läckert! Gillar verkligen din färgläggning - inte trodde jag att det skulle bli SÅ snyggt med hudfärg och rosiga kinder på bin'a. :)
Tracey har ju släppt lös mig på SA-galleribloggen också, men jag har inte riktigt vågat blogga där än.... Hmm, äh - kanske imorgon!
PUSS!

NuttesPyssel sa...

Ååååå, så fint!