tisdag 7 september 2010

En award

Sötaste Petraso har gett mig denna fina award (tack, gullunge!):
.

.
Denna award funkar så här:
  • kopiera in bilden i din blogg för att visa att du fått den
  • tacka och länka till givaren
  • nominera 7 andra bloggare och länka till dem
  • berätta 7 mer eller mindre intressanta saker om dig själv
  1. Jag är väldigt "av eller på" vad det gäller det mesta, t ex så tränar jag antingen 5-6 gånger i veckan eller inte alls (fast just gällande det så är jag nog mest på hela tiden).
  2. Jag läste stenografi på gymnasiet - det är skithäftigt!
  3. Jag är till och från ett riktigt sudoku-freak.
  4. Jag gillar stark mat, så där stark så det riktigt bränner i munnen.
  5. Jag har en inbygd musikspelare i huvudet och vaknar varje dag med någon musik som spelar direkt. Ibland undrar jag hur det står till i det här huvudet, för en tid sedan vaknade jag med "Hallå du gamle indian" (är det någon som kommer ihåg den?) - hur sjukt är det?!
  6. Jag avskyr frigolit, både att ta i det och höra ljudet av när någon annan tar i det. Ryser bara jag tänker på det - usch!
  7. Jag har alltid minst en "riktig" bok och en CD-bok på gång.

Jaha, så där intressant är jag...
.
Nu skulle jag ju då dela vidare till 7 andra bloggare men eftersom jag tycker det är så himla svårt så väljer jag som vanligt att ge den till varenda kotte som läser detta! Tack igen, P - du är bäst!
.
Nu ska jag krypa i säng och läsa en god bok!
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
=o) Muffin

Inga kommentarer: