tisdag 9 november 2010

70-årskort

I lördags kväll fick jag ett mail från min kollega K i Stockholm i vilket hon bad mig göra ett kort till hennes mamma som fyller 70. Kollegan är väldigt förtjust i grönt och vill ha nästan alla kort hon beställer i den färgen. Inga problem för mig som också gillar grönt och alltid har MASSVIS med papper i grönt.
.

.

.
Presenten skulle visst vara ett presentkort på en aktivitetsdag så jag fixade ett presentkort i en liten ficka på insidan.
.

Ber om ursäkt för skev bild, jag var toktrött igår kväll när jag fotade detta och orkade inte göra om.
.
=o) Muffin

6 kommentarer:

Heidi sa...

Super flot kort og i dejlige farver

.::CaRiN::. sa...

Hej Eva! Vilket härligt kort! ♥
Grönt är skönt! :D Vi har varit bortresta i helgen så det har inte blivit något pysslat! Men du är i full gång märker jag, underbart! Såg att jag lyckats inspirera dig, kul! Så tusen tack för cred! *glad* :D Ha en fin onsdag imorgon! Full fart mot helgen! KrAAm!

Helen sa...

Jag tycker det känns skönt att det blev en sned bild, för en gångs skull.... det ger bloggen lite karaktär <3 för den delen, så kan jag aldrig sluta älska Din förmåga att kombinera färg o form!!

Musqot sa...

Vilka fina och glada kort du gör!
Ha en härlig kväll!

Nina sa...

Mmmm, grönt ÄR skönt, och det här kortet är alldeles ljuvligt!
Jag är lite avundsjuk på att du får pysslat så himla mycket, men å andra sidan är det ju helt underbart att få kika in här och se nya härliga kort nästan varje dag! Du är bäst! Puss!

Gunilla/Nilla sa...

Läckert! Gillar färgkombon massor och så är jag svag för prickar:o)!!

Kram/Gunilla