lördag 13 november 2010

Oväntad present!

Häromdagen fick jag ett meddelande på fb i vilket überbegåvade Susanne (Eleocharis) bad om min hemadress. Det lät ju väldigt spännande och jag skickade henne så klart adressen. Sedan åkte jag på tjänsteresa till Karlskrona i 2 dagar och hade inte en minut över att tänka på någonting så jag kopplade inte riktigt när jag jag hittade ett spännande brev i lådan när jag äntligen kom hem igår kväll. Kolla bara här vad som låg i kuvertet:
.

.
Inuti detta ljuvliga kort förklarar den rara människan att hon av misstag råkat beställa 2 stämplar av samma sort och gärna ville ge extrastämpeln till mig. Hur söt och snäll och omtänksam och supergullig får man lov att vara egentligen?
.
Söta Susanne, kortet är helt underbart (hur har du fått till dessa fantastiska färger?), renen är helt förtjusande och du är bara världens gulligaste!! 1000 miljoner tack, jag blev så galet glad när jag öppnade brevet och nu bara myser jag varje gång jag går förbi pysselbordet där både kort och stämpel står uppställda.
.
=o) Muffin (bortskämd och glad)

3 kommentarer:

Karina Beck sa...

Tillykke med dit nye stempel. Præcis dette stempel står højst på min ønskeliste lige nu. Jeg er jo en stor Hero art fan ; )
God weekend.

Petraso sa...

Underbara Susanne!

Susanne sa...

Vad roligt att du blev glad.

Ang bakgrunden så är det två olika stämplar. Jag inkade in den med mest färg med tre olika distressdynor, sprayade vatten på stämpeln och stämplade. Därefter stämplade jag den med pricka över. Tada!

Blommas är förövrigt en vanlig pappersblomma som jag "doppat" i VersaMark dynan och sen hällt tre lager klart embossingpulver på.

Kram