tisdag 21 december 2010

Pyssel till dagisfröken

Som jag säkert pratat om här på bloggen tidigare så har min Stina och flickornas fd dagisfröken Majron ett alldeles speciellt förhållande. Rara Majron ringde häromdagen och frågade om Stina ville komma hem till henne en dag så de kunde göra lite julgodis tillsammans. Stina blev jätteglad och gick runt och längtade i flera dagar och igår var det äntligen dags.
.
Majron hämtade Stina efter skolan och när jag sedan hämtade hemma hos Majron framåt 19.30 så hade de gjort massvis med julgodis, ätit middag och tårta, myst och pyst och kramats en hel del. Så härligt, va? ♥
.
En tändsticksask och en godispåse fick Majron av mig:
.

.
De där godispåsarna var som sagt väldigt roliga att göra, det lär bli ännu fler framöver.
.

.

.
Nu ska jag slå in julklappar medan tjejerna sover!
.
=o) Muffin

4 kommentarer:

Karina Beck sa...

Dejligt med sådan et bekendskab og flotte ting du har lavet til hende.

Nina sa...

Åh, du är ju helt fantastiskt duktig på att hitta på och göra hemmagjorda värdinnepresenter..så snygga! Verkar jättemysigt att de har en så speciell kontakt. KRAM!

Petra/Paradise sa...

VAd roligt att de funnit varandra!
Och härligt att de håller kontakten :D
Fin gest av Majron måste jag säga :)

Och supergulligt av dig att ge en sån fin present till henne!
Hon måste blivit själaglad!!
För presenterna är toppenfina! <3

Kramisar på dej stumpan!!

Nina sa...

Mmm..Purple onion har MÅNGA snygga stämplar. Har du sett de nya från Michelle Clement?
http://purpleoniondesigns.com/newstamps.html (scrolla ner lite).

PUSS!