onsdag 22 december 2010

Har ni varit snälla?

Det undrar den söta nissen Berry från de senaste DF-stämplarna. Inspirerad av goaste Nina plockade jag fram lite wellpapp, det är så himla fint men jag glömmer ibland att använda det. Det går i perioder det där med vilka material man använder tycker jag.
.

.

.
Idag när jag hade massvis med andra saker att göra här hemma infann sig inspirationen så klart, har man någon gång gott om tid så lyser den med sin frånvaro - varför är det alltid så? Har trots allt lyckats smyga till 2 kort idag och det här var alltså det ena. Det andra kan jag inte visa ännu så det får ni se en annan dag.
.
Tjolahopp!
.
=o) Muffin

2 kommentarer:

DoodleFactory sa...

this looks so sweet! I love these colors.

Petra/Paradise sa...

Tokläckert!
Nästan lite 70talsanda bakom! Härligt!! :D

Blev nyfiken på dina kort!! Ser fram emot att få se dem :)
KRAAAAM