lördag 8 januari 2011

Ett snabbt bokmärke till mig

Ja, som jag skrev häromdagen så är resten av familjen (och en hel del andra människor runt omkring) försedda med fina bokmärken men jag själv har använt en gammal trasig papperslapp. Jag tog mig till slut samman och gjorde ett snabbt och enkelt bokmärke med en av Ninas söta filurer på. Det är inte svårt men om ni vill ha en mall så finns den här.
.

Peter Robinsons senaste "Bad Boy" kan jag berätta för den nyfikne.
.

.
Nu blir det mer pyssel!
.
=o) Muffin

8 kommentarer:

Karina Beck sa...

Sødt bogmærke med et herligt stempel.
God weekend til dig.

Petra/Paradise sa...

Nämen så sött!!!

Kramisar!!

Annika kort & gott sa...

Vad härligt att se att även du har ett fint bokmärke nu!
kram Annika

christine eklundh sa...

Blev glad att se dej! Saknar dej LR:s sida på fb. God fortsättning på året!
Christine (LR)

Ingrid - Inola sa...

Klart att du ska ha ett eget bokmärke! Det här var jättegulligt och så fint bokfiluren passade till detta ändamål. Ha det gott!

Kramm Ingrid

Jenny sa...

Enkelt & fint! Peter Robinson, han e för jävla grymmebra! :) Har du läst Simon Beckett? Läser Dödens kemi nu. Kristina Ohlsson har skrivit två bra oxå, Askungar & Tusenskönor.

Jill sa...

Seriously, how cute is this??!!! Love, love, LOVE it!

Nina sa...

Supersött!! Roligt att se gamle filuren igen :)
Jag borde också göra bokmärken, både till mig och mina kära...känns som att jag har sagt det förr. Vette tusan varför det aldrig blir av? Tack för att du påminner mig! <3