tisdag 28 juni 2011

Konstigt kort

Det här kortet har jag pysslat med i flera dagar i olika omgångar och nu tror jag att det är färdigt. Det blev inte så bra till slut - inte alls som jag hade tänkt mig. Jag är nöjd med bakgrundspappret, cirklarna och bandet men sedan fick jag inte till helheten på något vis....ja, ja, man kan inte alltid bli nöjd antar jag.


Som så ofta så har färgerna blivit en smula konstiga på fotot.

OBS! Jag fiskar inte efter invändningar, konstaterar bara att jag inte är helt nöjd. Oj, vad jag gillar orange och cerise tillsammans, det är riktigt smarrigt.

=o) Muffin

1 kommentar:

petra/paradise sa...

Tokiga gamla Björn! (som Christoffer Robin hade sagt till Nalle Puh) såklart du ska vara nöjd m kortet! Det är sagolikt sött! Men ibland bara är det så..man blir bara inte nöjd. Tycker att det är så fint med det mönstrade cirklarna som blir som en tapet kontrar det randiga golvet ugglan står på :) Så snyggt!! Kram