torsdag 28 juli 2011

Bröllopskort på beställning

Min kollega J i Karlskrona beställer titt som tätt kort, nu  var det dags för bröllop och jag har skickat ner detta kort som jag hoppas kommit fram.



Jag tror jag har fått dille på orange igen, det kommer med jämna mellanrum.

I dessa semestertider blir det varken mycket pysslat eller bloggat, det är väl ganska naturligt. Vi har idag kommit hem efter att ha spenderat några härliga dagar hos kära K & M + barn i deras sommarstuga i västra Blekinge - oj, vad härligt vi har haft det. Vi har solat och badat, ätit och druckit gott och njutit av superhärlig och alltid så givande samvaro. Både vuxna och barn trivs ihop, det är verkligen härligt. Barnen har plockat stora mängder blåbär som vi haft i bl a paj och  frukostfilen. En dag blev det en cykeltur till Hällevik, tänk att det fanns cyklar i stugan så det räckte till oss alla nio (en tandem)!

Visst är det härligt med semester, vad har ni för er?

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

=o) Muffin

5 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Visst är det härligt med semester, fast det känns lite vemodigt nu då jag har sista semesterdagen imorgon!

Ditt kort är urläckert, orange är en härlig färg!
kram Annika

Ingrid - Inola sa...

Orange är fint, du är så duktig på att använda glada färger. Själv är jag lite feg och kör mycket med pasteller och jordfärger... Jo men visst ska jag gå på Kortmakarmaran i september, har lovat hjälpa till i köket men hoppas hinna pyssla en del också.

Kram Ingrid

Lisa sa...

orange är helt klart en underskattad färg. Gillade ditt bröllops kort skarpt. Skönt att se annat än vitt och rosa :)

Karina Beck sa...

Superflotte farver, du har brugt her!
Jeg er lige kommet hjem fra ferie i jylland. Nu er ferien forbi desværre ; (

Angelica sa...

Håller med Lisa,helt suveränt med bröllopskort som inte bara är vitt och rosa, jättefint!!!!
Orange är ju jätteläckert.