söndag 31 juli 2011

Flytta hemifrån-kort

Imorgon kommer min systerdotter hem efter 8 veckors volontärarbete i Ghana och samma dag får hon nyckeln till sin första lägenhet. Hon ska börja läsa på högskolan i höst och har haft turen att få ett förstahandskontrakt på en fin studentlägenhet. Tjejerna och jag ska dit och hjälpa till med flytten och kan ni tänka er - jag har gjort ett kort till henne!


Klicka på bilden så blir den lite större och texten lite lättare att läsa.

Jag tyckte att det fina pappret från Echo Park passade så himla bra och stämpeln också (den har jag fått i en utlottning från Kortmakaren).

=o) Muffin

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Det där papperet är så fint och ditt kort är ännu finare! Kanske borde plocka fram mitt och göra några flyttkort jag oxå, det är alltid bra att ha på lager.
kram Annika

Petra/Paradise sa...

Nämen!? Har du gjort ett KORT till henne!? Dra mej baklänges!! ;)

Ljuvligt fint är det och ursött med alla hus på det mönstrade papper och det fina huset som du färglagt så läckert! :D

Lycka till med flytten!

KRAM Petra

pojjo sa...

Ååhh vilket sött kort, passar ju perfekt till henne :D