tisdag 18 oktober 2011

Ännu en dopbeställning

När jag som bäst satt och höll på med de här dopinbjudningarna så fick jag ett meddelande från en annan mammaledig kollega i Stockholm med frågan om jag händelsevis kunde göra dopinbjudningar åt dem. Det kunde jag. Den beställningen var betydligt mindre, det rörde sig bara om 8 kort för de skulle ha dopet med bara den närmaste familjen.

Jag hade förberett korten lite och färdigställde dem på pysselkalaset i lördags, ett bra tillfälle att ta tag i ett sådant där projekt. Alla 8 korten har precis samma upplägg, det är bara mönsterpappret som skiljer - 4 av varje sort blev det.



Remsan tvärs över och knappen ser väldigt mörka ut, de är i en fin lila ton som passar till pappren. En liten närbild på den ena varianten:



...och på den andra:



Fick idag besked att de kommit fram och att de var nöjda - skönt.

Något mer litet pyssel fick jag gjort på pysselkalaset men det får ni se en annan dag.

=o) Muffin

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Förstår att du får alla dessa bestäsllningar! Du är ju så galet duktig!

Och givetvis blev de nöjda med resultaten!
Superduperläckra inbjudningskort juuu!! :D

Kramisar

hellenbell sa...

du är så sjukt duktig! älskar dina kort!