lördag 23 juni 2012

Dexter 1 år

Kommer ni ihåg Dexter? När han föddes skickade jag det här kortet till hans föräldrar, när han skulle döpas så gjorde jag inbjudningskort, tårtdekorationer och en doptavla och sedan blev det kombinerade tack-för-uppvaktningen-och-god-jul-kort.

Idag fyller den lille pilten 1 år, tänk vad tiden går fort! Dexters föräldrar beställde i veckan ett födelsedagskort till honom, så här blev det:



Dexters mamma hade fastnat för och ville gärna ha den lilla söta fågeln som hon sett på ett annat kort, stämpeln kommer från Gummiapan.

Grattis Dexter!

=o) Muffin

4 kommentarer:

Monica =) sa...

Håller med Dexters mamma: pippin är ursöt!! Passar ett glad-kort =)

Annika sa...

Vilket läckert kort! Så fina färger och stämpeln är ju så söt. :)

Kram Annika

Maria sa...

Visst kommer jag ihåg Dexter och alla korten. Snyggt med samma tema och ugglan ja, den har jag inte använt än :p

KraM

Ingrid - Inola sa...

Lille Dexter redan 1 år - skojar du? Självklart kommer jag ihåg de fina dopkorten du gjorde till honom. Den där ugglan är för kul, den har jag också i samlingen!