söndag 1 juli 2012

Mer konfirmation

I samma konfirmationsgrupp som vår Anna var också en annan go klasskamrat och vän till äldsta dottern, hon fick också ett kort:



Framsidan på kortet tar slut vid den mörkare gröna lilla bården så det orange-gula är alltså på insidan eller hur man ska säga. Det orange-gula tar slut alldeles ovanför den kanten och ovanför det på insidan är det vitt med plats att skriva en hälsning, jag fick aldrig fotat det. Färgerna ser lite konstiga ut på bilden tycker jag, det var snyggare irl.

Idag blir det mer pyssel, jag har flera beställningar som ska levereras i veckan.

=o) Muffin

1 kommentar:

Maria sa...

Jag tycker färgerna är snygga men jag vet hur det kan vara. Turkos är en färg som är svårt att fota tycker jag, vill gärna bli blå.
Ett fiffigt upplägg inte att förglömma:p Gillar blomman.

KraM