söndag 25 januari 2009

Har återigen...

...kombinerat ett beställningskort med en tävling. Magdas Scrapbooking har under januari en härlig skiss- och materialtävling som jag inte kunde låta bli att hänga på. Man skulle använda:

* 3 mönstrade papper
* minst en rosett
* valfritt antal knappar
* valfritt antal blommor
.
...och skissen ser ut så här:


.
Stjärnorna är valfria dekos. Passade alltså på att göra ett kort som min kollega J i Jönköping beställt åt sin mamma som fyller år i veckan:
.

.
Första gången jag använder Irenes underbara stämpel Moki - helt ljuvlig tycker jag! Är riktigt nöjd med kortet, gillar färgerna. Har upptäckt att när jag använder orange blir jag nästan alltid nöjd, himla lustigt för tidigare har jag aldrig upplevt det som en av mina färger. Men, man är väl inte sämre än att man kan ändra sig!
.
Det var allt för idag!
.
=o) Muffin

8 kommentarer:

Karina Beck sa...

Superflot kort. ( Hvad er en rosett ; ) : ) )?

Jeanette Wallén sa...

Superläckert kort!!

Håller med om att färgerna är underbara - jag använder sällan orange, men ska nog se till att göra ett orange monokromatiskt kort nu till regnbågsutmaningen som Doodle Factory har just nu. :D Du kan väl också vara med - du som är en sån DF-addict? ;D

Karina Beck sa...

Tusind tak for dit hurtige svar : ) På dansk er det en sløjfe ; ) : )

DoodleFactory sa...

I was thinking the same as Tettiz - this card would work perfectly in the Doodle Factory Rainbow challenge! I was going to make an orange card myself, but I want to try to do Nina/Scrap Addicted Landscape challenge first.

Nina sa...

VRÅLSNYGGT kort!! Moki kom verkligen till sin rätt i dina begåvade händer.

Jaaa var med i DF-regnbågsutmaningen också!

KRAM!

Anonym sa...

underbart!

Maria /Maskan sa...

Snyggt kort! Speciellt färgerna!

Theresa/Tette sa...

Vilket jätteläckert kort. Tack för ditt fina bidrag till Magdas utmaning.
Hälsningar Tette (Magdas DT)